duminică, 9 noiembrie 2014

De ce n-are Roberta Anastase poze din campanie pe facebook?


M-am obișnuit să văd, aproape zilnic, în ultima perioadă, pe paginile de facebook ale liderilor politici prahoveni, zeci de poze făcute la diferite activități legate de campania electorală. A primul tur de scrutin a fost nebunie din punctul ăsta de vedere, iar acum, la turul al doilea, la fel. Numai că nu la toată lumea e la fel. Sunt unii care, în ciuda faptului că ar trebui să fie până peste cap în campanie, postează pe rețeaua socială, citate din intelectualii rasați” ai nației sau pasaje și comentarii din diverse emisiuni de televiziune. Și uite așa, cu obișnuița asta a mea n-am putut să nu remarc un mare absent din această campanie. Inițial am crezut că se păstrează pentru turul doi. Dar uite că n-a fost să fie! Șefa PDL Prahova, Roberta Anastase, respectiv jumătatea ACL care-l susține pe Klaus Iohannis în cursa către Palatul Cotroceni n-are nicio poză din campanie pe contul de facebook. Dincolo, la Mircea Roșca, (PNL Prahova) e plin. Ce dracu’ să înțeleg din asta? Hai că mă mai gândesc! Le pun cap la cap, trag ceva concluzii și vă spun în curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu